امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۶
منتشر شده : تیر ۱۵, ۱۴۰۲ | ۸:۱۶ ب.ظ ­ ­ کد خبر:7531

یادداشتی بر تکریم و معارفه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی/ تقلیل سهم مدیریتی زنان در لرستان

یادداشتی از مریم مهری : مدیرمسئول پایگاه خبری اقتصاد لرستان

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد لرستان ، صبح امروز پانزدهم تیرماه ۱۴۰۲ مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان برگزار شد!!
این تغییر در مدیریت امور اقتصاد و دارایی استان در نوع خود عجیب و به دور از انتظار بود.

در حالیکه شاهد ناچیز بودن سهم زنان نسبت به گذشته در حوزه مدیریت بانوان در استان لرستان هستیم ، مدیرکل توانمند امور اقتصادی و دارایی استان که موفق به کسب چند عملکرد و رتبه برتر در سطح کشور در حوزه های طرح مهم مولدسازی ، درگاه ملی کسب و کار و تسهیلات تبصره ۱۸ شده بود، تکریم و مدیر جدیدی منصوب شد.

به هر روی الهام شاداب فر به سمت مشاور معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و دارایی منصوب شدند که خود بر توانمندی وی صحه میگذارد و نشان از تخصص گرایی در وزارت اقتصاد دارد و این استان لرستان است که از حضور ایشان محروم می شود.

گفتنی است مراسم تکریم و معارفه دکتر « الهام شاداب فر » مدیرکل سابق و « علی محمدی » مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی استان لرستان با حضور دکتر «سلمانی » معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصاد و دارایی ، دکتر « پرپنجی» مشاور و رییس مرکز حراست وزارت اقتصاد و دارایی ، دکتر «عابدی نژاد» معاون امور استان های وزارت اقتصاد و دارایی، دکتر «احمدرضا دالوند» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، دکتر «جمالی نژاد » مدیرکل دیوان و محاسبات استان و جمعی از مسولان استان برگزار شد.

مدیرکل سابق اقتصاد و دارایی استان در این مراسم گفت: طی مدت فعالیتی که در این حوزه در استان لرستان داشتیم، اهداف وزارت اقتصاد و دارایی را در استان پیگیری کردیم که در این مسیر از همکاری ها و دلسوزی های دستگاه های نظارتی ، تشکر می کنیم.

« الهام شاداب فر » افزود: در این سالها با سرلوحه قراردادن شعارهای سال طبق منویات مقام معظم رهبری، تلاش کردیم که با تلاش همکاران مان ، وظایف خود را به خوبی انجام بدهیم.

وی ادامه داد: در سال های اخیر وزارت اقتصاد و دارایی در سطح کشور، نقش های بیشتری بر عهده گرفت و در فضاهای بیشتری نیز ورود کرد که همین موضوع نشان دهنده تلاش مجموعه وزارت اقتصاد و دارایی ، همکاران ما و دستگاه های مرتبط است.

مدیرکل سابق اقتصاد و دارایی لرستان با اشاره به اینکه در سال های اخیر برخی تنگنا های مالی در کشور در زمینه تامین نقدینگی وجود داشته است، اظهار کرد: خزانه داری کل کشور همواره با خزانه معین استان همکاری خوبی داشته اند و لذا تامین نقدینگی دستگاه های اجرایی لرستان همواره به خوبی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در این مدت همچنین در زمینه تامین مالی بخش خصوصی و در زمینه پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ هماهنگی و همکاری لازم را مبذول کردیم زیرا رفع تنگناهای مالی بخش خصوصی، از دغدغه های اصلی ما بوده است.

شاداب فر با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ نیز موضوع صدور مجوز های کسب و کار « درگاه ملی کسب و کار » به نتیجه رسید، گفت : همچنین طرح خزانه داری الکترونیک نیز به صورت کامل به اجرا درآمد.


0 بار پسنديده شده است


برچسب‌ها

تقویم شمسی

اردیبهشت ۱۴۰۳
ش ی د س چ پ ج
« فروردین    
۱۲۳۴۵۶۷
۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴
۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱
۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸
۲۹۳۰۳۱  

گزارش تصویری

بیانات مهم مقام معظم رهبری در خصوص مهار تورم و رونق تولید

بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فرزند آوری

تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین

بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حجاب و بی حجابی

بیانات مهم مقام معظم رهبری در خصوص امر به معروف و نهی از منکر