امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۱
منتشر شده : اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۳ | ۳:۲۹ ق.ظ ­ ­ کد خبر:10359

استاندار لرستان؛ رسانه ها در راستای وحدت و یکپارچگی حرکت کنند/تاکید ویژه بر حوزه نظارت

استاندار لرستان در آیین اختتامیه جشنواره رسانه ای بربلندای حضور شما گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و روز معلم و روز کارگر گفت: ایجاد وحدت و یکپارچگی در جامعه انتظار ما از اصحاب رسانه است.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد لرستان ، « ابوطالب شفقت » اظهار کرد: بجز وحدت و یکپارچگی راهی برای سعادت جامعه دینی و اسلامی نداریم.
وی ادامه داد: در سایه وحدت و عامل ایمان و عمل صالح، جامعه از خسران دور می ماند.
استاندار لرستان تصریح کرد: اصحاب رسانه مردم و شخصیت های سیاسی و بزرگان فعال جامعه را به وحدت دعوت کنند زیرا اصل و اساس کمک و پشتیبانی رسانه، اجرای همین رویه در استان است.
شفقت اظهار کرد: همه می دانیم که دیگر استان های کشور گردش مالی و اقتصاد مناسب دارند ولی در لرستان وضعیت به اینگونه نیست ولی اگر این رویه را ادامه دهیم، هم کسانی که از استان رفته اند و هم سرمایه گذاران به لرستان می آیند.
وی ادامه داد: در همین راستا نیز با مدیران به گونه ای صحبت کردیم که سرمایه گذاران را به استان جذب کنند و البته دستگاه های اجرایی هم باید تلاش کنند تا با ایجاد وحدت، بعد نظارت را نیز تقویت کنیم.
وی تصریح کرد: نظارت برخلاف تفرقه افکنی و مچ گیری است و امری ضروری برای رشد و تعالی و جلوگیری از انحراف است.
استاندار لرستان با بیان اینکه رویکرد نظارتی بر مبنای هدایت،راهبری،کمک و مشارکت است، گفت: رسانه ها می توانند مردم را به مشارکت دعوت کنند و این امر نیز بزرگترین تکلیف رسانه ها در همه زمینه هاست.
شفقت اضافه کرد: من در لرستان احساس سختی نمی کنم زیرا مردم با مهربانی خود، مشقت را برای شفقت آسان می کنند.
وی ادامه داد: اگر مشقتی در لرستان است با این مهربانی آسان می شود و باتوکل به خدا و مهربانی مردم و توجه به سابقه و تاریخ مردم لرستان، اقدامات خوبی در لرستان صورت خواهد گرفت.
وی تاکید کرد: باید در حوزه آگهی های دولتی نیز قانون م الف رعایت شود و این امر در شورای برنامه ریزی استان بر اساس قانون و ضوابط، پیگیری و اجرا شود زیرا ماموریت ما رشد و پیشرفت همه جانبه استان است.
شفقت گفت: ارتباط ما با اصحاب رسانه برپایه برادری و دوستی است تا گامی برای رفع مشکلات استان برداشته شود.
خبر: مریم مهری


0 بار پسنديده شده است


برچسب‌ها

بیانات مهم مقام معظم رهبری در خصوص مهار تورم و رونق تولید

بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فرزند آوری

تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین

بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حجاب و بی حجابی

بیانات مهم مقام معظم رهبری در خصوص امر به معروف و نهی از منکر