امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۶
منتشر شده : اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۷ ق.ظ ­ ­ کد خبر:10363

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان: مسکن و اشتغال جامعه ایثارگر نیازمند حمایت ویژه است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان: مسکن و اشتغال جامعه ایثارگر نیازمند حمایت ویژه است و انتظار می‌رود مسائل مربوط به ایثارگران به صورت ویژه بررسی شود.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد لرستان و به نقل از روابط‌عمومی بنیاد شهید استان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر «هبت‌اله هاشمی» امروز در دیدار صمیمی استاندار لرستان با گروه ها و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مجتمع توانبخشی ایثار اظهارداشت: ایثارگران همچنان در مکتب ولایت همیشه در میدان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی با اشاره به‌اینکه ایثارگران استان لرستان نجیب‌ترین و درعین حال شجاع‌ترین هستند، افزود: جامعه ایثارگر، شهدای والامقام، خانواده معظم شهدا و جانبازان و آزادگان هرکدام الگو هستند.

وی با بیان اینکه جامعه ایثارگر نیازمند حمایت هستند، گفت: انتظار می‌رود بحث مسکن، اشتغال، تشکل‌ها، مدراس و فرزندان جامعه ایثارگر و مسائل جامعه ایثارگر به صورت ویژه بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه مجتمع توانبخشی ایثار سال ۹۶ افتتاح شده ولی تعطیل شده بود، عنوان‌کرد: این مجتمع از امکانات لازم برخوردار نبود و با همت ایثارگران مجتمع توانبخشی ایثار خرم‌آباد راه‌اندازی شد و امروز از امکانات لازم برخوردار است.

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بیان‌کرد: سالن اجتماعات، سالن غذاخوری، سالن ورزشی این مجتمع زنده شد، امروز خانه ایثار آماده افتتاح است و مراکز درمانی آماده واگذاری است و هتلینگ این مجتمع در حد ۹۰ درصد به بالا آماده بهره‌برداری است.


0 بار پسنديده شده است


برچسب‌ها,

بیانات مهم مقام معظم رهبری در خصوص مهار تورم و رونق تولید

بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فرزند آوری

تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین

بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حجاب و بی حجابی

بیانات مهم مقام معظم رهبری در خصوص امر به معروف و نهی از منکر